woensdag 19 juni 2013

film pakket in vergelijking met netflix

netflix

Laatst was netflix op het nieuws. Ik kreeg toen veel vragen over netflix. Wanneer netflix naar nederland zou komen, hou duur netflix was, of het aanbod van netflix groot was etc. Ik kan u vertellen dat netflix een groot aanbod aan films en series aanbiedt. Ook wordt netflix continu geupdatet. Nieuwe films en afleveringen zijn snel toegevoegd aan de netflix database. Voor netflix betaalt u 8 euro per maand. Over wanneer netflix naar nederland komt kan ik niet zoveel zeggen, behalve dat het niet lang meer zal duren.

Film pakket

Als u erover nadenkt om netflix aan te schaffen, kunt u beter een online film pakket aanschaffen. Met zo'n pakket kan je hetzelfde als met netflix alleen betaal je minder. Zo kost het goedkoopste film pakket (het pakket wat ik zelf ook gebruik) dat ik gevonden heb eenmalig 17 euro en kost netflix 8 euro per maand.  Als u zelf ook het online film pakket wilt downloaden, klik dan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten